KAMPÁNYTERVEZÉS

Fundraising kampány tervezése, fotózás koordinálása

EDM / PPC

Hirdetések kezelése, hirdetéskampány

SOCIAL MEDIA

Kampányüzenet eljuttatása a felhasználókhoz

Senkinek sem kell bemutatni a WWF Magyarországot. A civil szervezet immáron 30 éve azon dolgozik hazánkban, hogy az ember és a természet harmóniában éljen egymással. Ám ahhoz, hogy sikeresek legyenek küldetésükben, az egyének segítségére is nagy szükségük van, akik rendszeres támogatóként beszállhatnak a bolygónk megvédéséért folyó küzdelembe.

Ügyfelünk, a WWF Magyarország azzal a kéréssel fordult hozzánk, hogy valósítsunk meg egy olyan kampányt, amivel növeljük a rendszeres adományozók számát, és egyúttal felhívjuk a figyelmet az egyéni cselekedetek fontosságára. Tudtuk, hogy egy olyan érzésre kell építenünk a kampányt, amivel a többség képes azonosulni. Abból indultunk ki, hogy az emberek a természetbe menekülnek a város zaja elől, mert sehol máshol nem érzik azt a nyugalmat, amit ott. Innen jött az ötlet, hogy mi lenne, ha a természetbe való visszavágyódást helyeznénk a kampányt középpontjába, érzékeltetve, hogy bár mindenfélével próbáljuk helyettesíteni az élővilágot – tájképeket, művirágokat vásárolunk, semmi sem tud versenyezni a természettel.

Mindezt olyan művészi fotókkal adtuk át, melyeken papírállatok jelennek meg egy “mesterséges” erdő előtt, ami bár színes és mozgalmas, valahogy mégsem az igazi. Ezzel akartuk felhívni a figyelmet arra, hogy nem szabad hagyni, hogy a jövő generációja csak képekről ismerje azt a csodát, amit úgy hívunk, természet. A kampányhoz készített fotókon mindemellett fiatalok, a WWF adománygyűjtői és munkatársai is feltűntek, akik egyedi tervezésű, pandás pólóikkal hirdették a természetvédelem fontosságát. Ezek voltak azok az Ecocert minősítéssel rendelkező, vadonatúj WWF relikviák, melyek minden új támogatót megillettek a kampány időtartama alatt.